středa 18. ledna 2012

ENGLISH GARDEN QUILT

Nebude doufám troufalé dát právě této ručně prošívané přikrývce anglický název.
Doposud jsem si na to netroufla, ale na tenhle kousek jsem opravdu moc pyšná a mám z něj obrovskou radost.
Slovo quilt mi po pravdě přijde poněkud zpěvnější, více poetické, atraktivnější a výstižnější než pouhá deka .
Bavlněné látky ze kterých je ušit mi připomínají zasněnou atmosféru anglického venkova.
Jako by z nich na mě dýchla kapka nostalgie, dávné dívčí sny a trochu jiné anglické světlo ...
Quilt byl stvořen jako dárek pro člověka,  se kterým sdílíme takovu lásku společně už dlouho.
Člověka, který se mnou  přestál dobré i zlé a je se mnou stále ...
Díky .
Milujeme spolu totiž  čajové růže, staré nejen anglické zahrady, kamenné zídky a tajemná zákoutí  ukrytá právě v takových zahradách...
Snad potěší či inspiruje i někoho z Vás .
Krásný dobrý den


ENGLISH GARDEN QUILT  

Quilt je tvořen patnácti bloky -
 bloky jsou prošity strojově po obvodu
 ale všechny dílky v jednotlivých blocích
jsou quiltovány nefalšovaně a ručně

 


Log cabin





Jednotlivé bloky jsou velmi jednoduché,
použito bylo pouze několik tradičních vzorů -
některé bloky budou ještě doplněny jednoduchými aplikacemi .
 Důraz je kladen na celkové barevné ladění
a hlavně ruční quiltování, které přikrývku zpevní
 a dodá jednotlivým vzorům plastický vzhled .


 práce by si jistě zasloužila kvalitnější prezentaci a lepší světlo - snad se ho brzo dočkám a po zapůjčení kvatlitnějšího fotoaparátu to brzo napravím .







Nezbytné detaily - oblečení pro dveře do zahrady 


3 komentáře:

  1. nádherné barevné ladění Jituš, a dokonalé prošití ...... jsi hvězda !

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá parádně, budu se těšit na lepší fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné. Podobná deka je můj tajný sen, protože já šít neumím.

    OdpovědětVymazat

Deka pro Johanku

V očekávání zimy... za dlouhých večerů ... ušito s láskou v ukradených volných chvílích... foceno v rychlosti a neuměle... předáno s dojet...