Vítám všechny příchozí

Vítám Vás
ve svém malém virtuálním království ..
Dočtete se tu něco málo o mém šití a časem třeba i dalším tvoření. Pokud zde naleznete alespoň malinko insirace, bude mi potěšením.
  Děkuji všem šikulkám z galerie Marina , které mi byly nápomocny radou, milým slovem a povzbuzením.
Galerie je místem, kde jsem se mnohému naučila, dostalo se mi kuráže, vřelého přijetí a našla jsem tam duše skutečně spřízněné a neskutečně milé. Učím se stále a baví mě to čím dál tím víc.
Snad se tu s Vámi budu občas potkávat a navzájem se neztratíme .
Přeji Vám krásný dobrý den.
                                                                                                                         
                                                                                                                       Jitka


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky