Modrobílé variace pro miminko

Jemné zasněné tóny modré jsou pro mně symbolem něhy,
čistoty, svěžího vánku a klidu .
Snažila jsem se, aby to bylo poznat .
Neumím malovat ani moc dobře  psát blogy
 a smysluplné myšlenky formulovat do ladně sestavených vět.
 Tak jsem to prostě  zkušila ušít .

Nejprve poctivý tréning quiltování

 Nezbytné aranžmá z naší chodby kterou jsme během prázdnin proměnili v nepoznání 



Slon podle časopisu Marina byl první co mě napadlo, když bylo vysloveno přání -
Jíťo ty bys mi neušila něco pro synovce který se teprve narodí ? 
Putoval až do Anglie - tak jsem mu na tu dlouho cestu ušila i tašku - aby nenastydl :-) 
tak doufám že prckovi i jeho rodině přinese štěstí ...

 Deka pro další miminko - říjen 2011
Opět jsem neodolala a sáhla po modré - a zkusila prošít Log Cabin po BELLETOVSKU a moc se mi to zalíbilo.




Všechny naše výrobky podléhají přísné výstupní kontrole

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky