Deka pro Magdalenku

A ZASE TY ČTVERCE...


Tak dlouho vymýšlela vzor, až sem nakonec zase skončila u čtverců - přišlo mi,
že jí budou slušet. A o to víc jsem si vyhrála s prošíváním.
Deka už slouží malé Magdalence víc než několik týdnů - nebo spíš měsíců  :-)
Chtěla jsem aby byla veselá, jednoduchá a  barevná - no prostě holčičí .


Kvalita, jemnost a barevnost látek od Mody mě nepřestává uchvacovat .
Na borduru je ale použita látka koupená u nás - starý dobrý Slezan, když ještě býval .





Pěkné jarní veselé a hravé dny !

Komentáře

  1. Je nádherná! Já ty čtverce mám asi nakonec nejraději ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Čtverce zbožňuju na dekách nejvíc, máš ji mooc pěknou! Já už ani neuvažuju o jiném vzoru, než čtverčkách, akorát to neumim tak nádherně prošít, jako Ty!

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš je krásně holčičí:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, holky, díky, tenhle vzor mi jde sám, krucánky taky, ale ty předkreslené zatím hanba mluvit :-) ale vyzkoušela jsem quiltovací rukavice a jde to s nima mnohem líp !

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu,je krásná moc.....a to prošívání.....jednička s hvězdičkou:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná. Já mám také čtverce moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky