EPES RÁDES ORIGINÁLES

Krásný skoro adventní čas !
Letos jsem se rozhodla na Advent si pěkně došlápnout .
Zůstat víc v klidu a nenechat se strhnout předvánočním běsněním.
Advent je krásnej !!!
A já chci být o ADVENTU taky trochu krásná.
Ne uhnaná a vystresovaná, uštvaná.
Letos jsem se rozhodla založit nové tradice a zvyky.
Tradice první :
Začnu se všemi přípravami dřív !
zatím se mi to daří.
 První dárek bude šitý a jen pro mně :-)
Tady je - můj vlastnoručně vyrobený dárek.

EPES RÁDES ORIGINÁLES...



Střih vychází z kabelky Alison, je zvětšen na 110%.
Uspořádání je ale pouze jednokomorové ale širší.
Pojme i skývu menšího chleba:-)

rubová strana- ruční začištění šikmým proužkem je mnohem záživnější
 než štupování proklubaných dětských punčošek :-)


Dárek tedy máme, zbývalo vycídit byt, to se mi dnes povedlo.

Druhá nová tradice je pečení perníčků s dětmi, ale letos přiberu svou milou přítelkyni.
Myslím že by to chtělo  přidat výrobu vaječňáku :-)
Těším se jak malá holka
ten ADVENT je fakt docela zábavnej !
Snad zabere náš rituál kterým přivoláváme sníh
Ráno bude určitě nachumelíno, uvidíte :-)

A posílám vám také tip na krásně romantický film :
The Holiday
Pohádka pro velký holky no...
interiér anglického domku mě okouzlil natolik že se o to musím podělit .

Film jako stvořený pro pyžamový večírek s kamarádkami a svařeným vínem :-)
nebo jen sama s hrnkem čaje ...

Bližší informace najdete třeba tady :

a zadáte-li do vyhledávače Rosehill cottage - jukněte na překrásné obrázky :


Krásný nadcházející začátek Aventu !




Komentáře

  1. Tobě taky Jituš ♥
    Krásný dárek sis ušila, vidíš to mě nikdy nenapadlo šít si vlastní dárky:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Povedená! Doufám, že se před vánocema ještě uvidíme a popřejeme si osobně. Měj se!

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, ano, Jitu, ten film je přesný. Kámen a dřevo, dům na kraji světa. Kábelušku máš dokonalou a plán bez chyb. Užívej si svátky . :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná kabelka, znovu se na ni dívám tady u tebe! A taky nakukuji, jestli jsi nedala šablonku na domeček, jak jsi psala u Bellet... Já tvé domečky milujimoc a chtěla bych zkusit... Kráýsný předvánoční čas!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky