Marodění, rekonvalescence a trocha šití

Začala nám zase školka a bohužel se vrátilo marodění.
Někdy je ovšem takové marodění i docela zábava.
Těsně před tím jsem si stihla udělat krásný den volna,
 připravila jsem mrňouskovi oslavu k svátku a stihla vyrobit malý dárek pro malíře,
který často cestuje - k babičce o patro níž nebo k babičce na kopec.





A MISTRŮV SOUSTŘEDĚNÝ VÝRAZ....


ZACHYTIT NAŠEHO SYNKA NA CHVÍLI V KLIDU JE NADLIDSKÝ ÚKOL...
ODTRHÁVÁNÍ POKRESLENÉ ČTVRTKY MU DĚLALO VELKOU RADOST :-)

A PAK PŘIŠLA RÝMIČKA A KAŠLÍK
naštěstí teplota brzy odezněla , brzo jsme museli odložit pyžamko a vymyslet zábavu...
Omilostnili  jsme tedy naši kartonovou kuchyňku a pustili se do vaření mědvědího jídla :-)



                                               Medvědi rádi pečené maso z trouby a koláčky...

Jeden den byl dokonce dlouhý spánek po obědě...
a já jsem zase potichounku  omilostnila svůj šicí stroj ...
už mám tvořící absťák ! 
 Bude deka  :-)
V plánu je nejen jedna ...
Krásné podzimní dny všem !



Komentáře

  1. tos měla pár pěkných prímových dní ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Šílený....my se v tom také plácáme....kašel, rýma, kašel, rýma......bohužel to chytlo naše nedonošeňátko a u něho to má bohužel horší průběh. Tak snad už jste v pohodě....:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná kuchyňka, krásný kuchař a krásný pastelkovník.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky